U mutore (cumunemente cunnisciutu cum'è "motore") si riferisce à un tipu di dispositivu elettromagneticu chì realiza a cunversione o a trasmissione di energia elettrica secondu a lege di induzione elettromagnetica. A so funzione principale hè di generà torque di guida, cum'è fonte di energia per l'apparecchi elettrici o diverse machini.
♦Mutore di corrente diretta♦
♦ Mutore di corrente alternata ♦
♦ Motor magnet permanente ♦
♦ Machine quantum magneto ♦
♦ Machine à induzione monofase ♦
♦ Machine à induzione trifase ♦
♦ Brushless DC motor ♦
♦ Motor DC magnet permanente ♦
♦ Principiu di travagliu di u mutore stepper ♦
♦ Mutore di tipu equilibratu ♦
♦ statore di mutore trifase ♦
♦ Mutore di gabbia di squirrel ♦
♦ Schema di anatomia mutore ♦
♦ Diagramma di cambiamentu di u campu magneticu di u mutore ♦
U mutore include principalmente un avvolgimentu elettromagnete o un avvolgimentu di statore distribuitu per generà un campu magneticu è una armatura rotativa o rotore è altri accessori. Sutta l'azzione di u campu magneticu rotativu di l'avvolgimentu di u stator, u currente passa per u quadru d'aluminiu di gabbia di squirrel d'armatura è hè rotatu da l'azzione di u campu magneticu.
Stator (parti fixe)
• Nucleu di stator: a parte di u circuitu magneticu di u mutore nantu à quale si trova u bobinamentu di u stator;
• Winding stator: hè a parte di u circuitu di u mutore, attraversu u currente alternante trifase, pruduce un campu magneticu rotativu;
• Frame: core di stator fissu è tappa frontale è posteriore per sustene u rotor, è ghjucà u rolu di prutezzione, dissipazione di calore;
Rotor (parte rotante)
• Rotor core: cum'è una parte di u circuitu magneticu di u mutore è u rollu di u rotore hè situatu in u core slot;
• Avvolgimentu di u rotore: taglià u campu magneticu rotativu di u stator per generà forza è corrente elettromotrice indotta, è formanu torque elettromagneticu per rotà u mutore;
1, mutore DC
Un mutore DC hè un mutore rotativu chì converte l'energia elettrica DC in energia meccanica (motore DC) o energia meccanica in energia elettrica DC (generatore DC). Hè un mutore chì pò realizà a cunversione mutuale di energia di corrente diretta è energia meccanica. Quandu viaghja cum'è un mutore, hè un mutore DC, chì cunverte l'energia elettrica in energia meccanica. Quandu opera cum'è generatore, hè un generatore DC chì cunverte l'energia meccanica in energia elettrica.
Δ Diagramma di u mudellu fisicu di u mutore DC
U mudellu fisicu sopra di u mutore DC, a parte fissa di u magnetu, quì chjamatu u polu principale; A parte fissa hà ancu una spazzola elettrica. A parte rotativa hà un core anellu è un avvolgimentu intornu à u core anellu. (I dui circhi chjuchi sò stabiliti per a cunvenzione di indicà a direzzione di u putenziale di u cunduttore o corrente in quella pusizione)
2. Motor stepper
3. mutore asincronu One-way
U mutore asincronu, cunnisciutu ancu u mutore di induzione, hè un mutore AC chì genera un torque elettromagneticu da l'interazzione trà u campu magneticu rotativu di l'aria è a corrente indotta di l'avvolgimentu di u rotore, in modu di realizà a cunversione di energia elettromeccanica in energia meccanica. .
Δ Un mutore asincronu monofasu disassemblatu
Un mutore di magnetu permanente hè un mutore elettricu chì usa un magnetu permanente per furnisce un campu magneticu. Per fà u travagliu, u mutore hà bisognu di dui cundizioni, unu hè a prisenza di un campu magneticu, è l'altru hè a prisenza di un currente in muvimentu in u campu magneticu.
Una vista di prufilu di u mutore mostra cumu funziona:
Tempu di Postu: Mar-12-2024